Google
 

Friday, July 23, 2004

Theme Song Sephia-Samarinda

Theme Song Sephia-Samarinda

The following song is the theme song for the Samarinda drama series that has just recently ended on TV3, titled Sephia. The drama series ended up to be a tragedy of sorts; a whole family was wiped out, due to the evil deeds and ill-doings of one person in that family. In the end, a woman lost the love of her life through an incurable disease, after having lost him earlier due to the circumstances of his family conflict.

A tragic story of life and unfulfilled love.

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


(Tip to listen to the song: Click pause at the page default music widget at the right bottom of the side bar before clicking on play on the above widget to avoid the 2 music overlapping. TQ!)

Berhenti Berharap
By Sheila on 7


Aku tak percaya lagi
Dengan apa yang kau beri
Aku terdampar disini
Tersudut menunggu mati

Aku tak percaya lagi
Akan guna matahari
Yang dulu mampu terangi
Sudut gelap hati ini

Aku berhenti berharap
Dan menunggu datang gelap
Sampai nanti suatu saat
Tak ada cinta kudapat

Kenapa ada derita
Bila bahagia tercipta
Kenapa ada sang hitam
Bila putih menyenangkan

Aku pulang..
Tanpa dendam..
Kuterima kekalahanku

Aku pulang..
Tanpa dendam..
Kusalutkan kemenanganmu

Kau ajarkan aku bahagia
Kau ajarkan aku derita
Kau tunjukkan aku bahagia
Kau tunjukkan aku derita
Kau berikan aku bahagia
Kau berikan aku derita

[ rebahkan rambutmu lepaskan perlahan
kau akan mengerti semua.. ]

Aku berhenti berharap
Dan menunggu datang gelap
Sampai nanti suatu saat
Tak ada cinta kudapat

No comments: